Sme IT firma a špecialisti na vývoj inteligentných softvérových riešení. Analyzujeme, vyvíjame a testujeme inteligentné softvérové produkty v oblasti poistných služieb. Každý informačný systém vyvíjame ako softvér na mieru na základe potrieb a požiadaviek zákazníka. Už viac ako 20 rokov pôsobíme na Slovensku a ponúkame rôzne IT pracovné ponuky. Zakladáme si na otvorenej komunikácii a priateľskej atmosfére. Našich zamestnancov podporujeme, rešpektujeme a vytvárame im priestor na sebarealizáciu.
Všetky informácie o pozícii Business Process IT konzultant nájdeš na našej webovej stránke.
Popis pracovnej pozície
ČO ŤA U NÁS ČAKÁ?
Tvoje pracovné úlohy a zodpovednosti:
- analýza požiadaviek našich zákazníkov – poisťovní,
- vytváranie odbornej špecifikácie v nemeckom jazyku (funkcionálna časť a technické zadanie pre vývojárov),
- pravidelné konzultácie so zákazníkom, podpora a poradenstvo pri nasadzovaní a prispôsobovaní nášho systému,
- navrhovanie nových funkcionalít nášho systému a najvhodnejších technických riešení,
- príprava a realizácia workshopov, školení a prezentácií týkajúcich sa poistných produktov,
- analýza chybovosti, koncepcia a testovanie funkčností.
Technológie a nástroje, s ktorými budeš pracovať:
- JIRA,
- XML tooly (PSPad, BeyondCompare),
- SQL Developer, SQuirreL SQL,
- MS Office+Teams.
Požiadavky na zamestnanca
ČO V TEBE HĽADÁME?
Kľúčové znalosti (MUST HAVE):
- minimálne SŠ vzdelanie v oblasti informatiky, matematiky alebo príbuzných odborov,
- aspoň 3-ročné skúsenosti na pozícii Business Analyst, IT Analyst alebo IT Product Specialist v oblasti vývoja softvéru,
- analytické, logické a procesné myslenie,
- výborné komunikačné schopnosti pre pravidelný kontakt so zákazníkom,
- schopnosť stručne, jasne a výstižne štylizovať obsah,
- predchádzajúce skúsenosti v oblasti poisťovníctva,
- pokročilá znalosť nemeckého jazyka (úroveň C1) – schopnosť samostatne komunikovať so zákazníkom aj pripravovať odbornú dokumentáciu.
Oceníme tiež (NICE TO HAVE):
- skúsenosti s čítaním Java kódu,
- komunikatívna znalosť anglického jazyka,
- ochotu príležitostne absolvovať služobné cesty do zahraničia (max. 10 dní za rok).
Mzdové podmienky
Ponúkame mesačnú mzdu vo výške od 2600 € brutto. Konkrétna výška mzdy závisí od znalostí a skúseností kandidáta a je výsledkom vzájomnej dohody. Nástupný bonus je vo výške jednej základnej nástupnej mesačnej mzdy dohodnutej v pracovnej zmluve.
Zamestnanecké výhody a benefity
- Atraktívne platové ohodnotenie.
- Motivujúce odmeny a prémie.
- Vianočná prémia až do výšky základnej mesačnej mzdy.
- Štedrý príspevok na stravné.
- Príspevok na hobby 200 € ročne.
- Pružný pracovný čas.
- Príspevok do III. piliera
- Home Office / Office podľa vlastného výberu.
- Až 5 dní dovolenky ročne nad zákonný rámec.
- Deň plateného voľna na Silvestra.
- Interné aj externé vzdelávanie.
- Bezplatné kurzy nemeckého a anglického jazyka v rámci pracovného času.
- Individuálny a priateľský prístup.
- Tímové športové aktivity.
- Zdravé občerstvenie, kvalitná káva aj čaje.
- ....a omnoho viac nájdeš na stránke benefity pre zamestnancov.
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás pracovná pozícia v msg life Slovakia? Nečakajte a ozvite sa nám. Pripojte nám Váš životopis, alebo čokoľvek, čo nás presvedčí o tom, že Vás potrebujeme. Prevedieme Vás výberovým procesom, poskytneme Vám spätnú väzbu a zostaneme s Vami v kontakte od začiatku až do konca. Vaše osobné údaje budú u nás v bezpečí keďže sme zladení so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a sním súvisiacich nariadení. Prijatie žiadosti obratom potvrdíme e mailom. Už teraz sa na Vás tešíme!